NAVIA KONČÍ

Ano, je to pravda. Navia, jako značka, opravdu končí.

Navia už nám nějaký čas slibuje spoustu novinek pro následující rok a jednou z největších z nich je ukončení značky Navia, přesně změna názvu. Postupem následujících měsíců přestanou kosmetické produkty pod názvem Navia existovat a začnou se objevovat pod naprosto novým jménem. Změna tedy nebude nárazová, ale postupná. Chvíli se budete střetávat s oběma názvy, než dojde k úplné přeměně a vyprodání sortimentu pod starým názvem a výrobě kousků s novým. Nemusíte se bát, Navia sice končí, ale její produkty vám nadále budou dělat radost. Nemění se velmi oblíbeným designem, a už vůbec ne nadstandardní kvalita produktů a jednotlivých ingrediencí.

Proč změna, když je Navia tak úspěšná?

Navia končí.

Martina, majitelka firmy, nám už nějaký čas slibuje zajímavé novinky pro následující rok. To však ještě netušila, že budou až tak závratné. Nemá smysl vymýšlet žádné smyšlené příběhy a “okecávačky“. Pravda je taková, že Navia v minulých měsících dostala oficiální výzvu od mezinárodní společnosti o ukončení loga a názvu Navia, jelikož se designově i názvem podobá jejich značce. O této skutečnosti Navia 5 let netušila a stávala se pomalu ale jistě jednou z nejoblíbenějších slovenských společností s výrobou přírodní kosmetiky. Martina Dudová, jakožto majitelka a zakladatelka značky, dokonce získala ocenění slovenské podnikatelky roku 2017.

Dalším faktem je, že Navia, na rozdíl od vyzívající společnosti, má odlišné složení produktů, prodává na jiných trzích a odlišnému sortimentu zákazníků. První reakce zřejmě byla jít do boje a za název bojovat, následně se na vše vykašlat, nakonec se manželé Dudovi rozhodli tuto příjemnou skutečnost přijmout jako výzvu a zároveň jako nový začátek, který je opět posune někam dál.

Představujeme Vám Kvitok

Více už Vám poví zakladatelka firmy v přiloženém videu.